sobota, 5 listopada 2011

Metamorfoza

Metamorfoza niunia4485


Przed:

Wszystko fajnie ukształtowane, ale makijaż już nie. Jest on nie równy i nie wiem czy on sie odnosi jeszcze do halloween ? Ale strasznie podoba mi się fryzurka itp. Daje 7/10

Po:

Dałam morskie kolory (ulubione), ale jak byś zmieniła kolor skóry na jakiś jaśniejszy to by wszystko ze sobą grało, ale tak też jest ok według mnie :). Nie dałam żadnych biżuterii, bo według mnie nie potrzebujesz, masz coś takiego w sobie, że ci wystarczy makijaż i już, gotowe !


Przed...
Wszystko super do siebie pasuje i nie mam w ubiorze żadnych zastrzeżeń :). Wybrałaś elegancję to co mi się najbardziej podoba więc 9,5/10 :). Nie dam 10pkt., ponieważ czegoś mi tu brakuje :P.

Po:
By wszystko współgrało z makijażem postawiłam również na morskie odcienie. Tak jak ty postawiłam na elegancję i myślę, że dobrze wyszło ;P.



A wam jak się podoba ? Lepiej przed czy po ?

czwartek, 3 listopada 2011

Metamorfoza

Metamorfoza Paula3114.


Przed....
Podoba mi się styl emo, ale nie aż takie o.o Hmm co mi tu nie pasuje ? Kokarda, oczy, okulary (okularami zasłaniasz całą swoją twarz). Dam 5,5/10.


Po...

Nie lubię takiego kształtu oczu, ale udało się jakoś zrobić makijaż :P. Dałam czarny i fioletowy cień do oczy, troszkę błyszczyku na usta by nie wyglądały jak zeschnięte, moją ulubioną fryzurę, kolczyki na brodę by było fajniej i puder na kości policzkowe :).

Ubiór:

Przed...

Coś mi tu nie pasuje. Już wiem! BLUZKA ! Jak byś dała jakąś czarną czy coś w tym stylu to by się tak nie odróżniała jak teraz ! I nie podoba mi się jak skomponowałaś spodnie, para rajtuz jeszcze w kratkę pod spodnie z dziurami ? Mi się tak nie podoba, 7/10

Po...
Dałam fioletową bluzkę by było coś w odcieniu takim, obojętnie jaka bluzka tylko żeby pasowała do makijażu, czarne butki (eleganckie ;D), jakies tam spodnie i na to jeszcze moją ulubioną bluzkę.



Jak wam się podoba ? Lepiej przed czy po ?

Powrót !

Jak sam tytuł wskazuje powracam !! Dawno ten blog nie był aktywny, a że niekiedy mi się nudzi to właśnie w tym nudnym czasie będę robiła metamorfozy :). A więc zacznę już dzisiaj !! Zgłaszać się w mojej KG !!




laskadjego09

środa, 16 marca 2011

Metamorfoza

Postanowiłam zrobić metamorfozę the.zuziaQ, która jest w kolejce do metamorfoz :)

Przed...
Podobasz mi się ;P Tylko nie podoba mi się odcień skóry i te usta, ale kolor ładny :]
Makijaż mi się bardzo podoba.
Moja ocena: 8/10 wampirku ty :)

Po
Postanowiłam zrobić cię tak jakoś łagodniej i nie tak ostro (że czerwona szminka itp.).
Użyłam niebieskiego cieniu pod oczy i białego , do tego pogrubiający tusz do rzęs,
czarną kredkę do oczu i białą :) .
No ale nie mogłam dobrać szminki do tych okropnych ust !


Co sądzicie o tej metamorfozie ? Podoba wam się ?

poniedziałek, 14 marca 2011

Hey ^^

Hey ^^ Tu ja laskadjego09 :)
Postanowiłam, że blog będzie nadal istniał , ale będą tutaj umieszczane tylko , tylko metamorfozy ;P
Mam nadzieję , że znowu będzie ogladać i komentować bloga ;P


Pozdrawiam :** Mi$ka